Thursday 6 February 2014

MENGENAI KAMI

RSK merupakan Pembekal dan Pembuat Khemah Canopy.Kami Mempunyai kilang Dan juga kemudahan lengkap untuk memenuhi permintaan pelanggan dalam kuantiti yang banyak.
Sedia menerima sebanyak manapun tempahan khemah,kaki meja,stage,platform,kerusi,sarung kerusi,scallop,skirting dan pelbagai peralatan majlis

Jaminan kualiti daripada kami adalah yang terbaik dan jaminan harga kami adalah yang paling murah di Semenanjung Malaysia. Marketing/Sales agen, broker-broker, kontraktor dan pembekal-pembekal bagi projek-projek supply kerajaan/swasta amat dialu-alukan utk berkerjasama dengan syarikat kami dengan terma-terma tertentu.

Kualiti Besi yang kami gunakan adalah jenis tebal begitu juga dengan kanvas.Kualiti dijamin memuaskan. Kanvas jenis transparent dan berbagai warna turut kami tawarkan dan semuanya dari jenis Korea.

Kelebihan utama kami adalah pada rekacipta kanopi di mana arabian dan piramid berkongsi besi frame yang sama dan ianya boleh ditukar pakai kanvas arabian atau piramid. Penjimatan kepada pelanggan kami adalah pasti dijamin.


  

No comments:

Post a Comment